HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, May 22, 2010

17/5/2010 ; arini ada sambutan Hari Guru kat SMKDAR..tp aku x pegi..teringin sgt nk pegi..tp xde kwn..asma ckp die pnat sbb smlm die berniaga kt Pasar Tani..s0..aku p0n xpegi laa..xpe..ape2 p0n..aku ttp ingt kt cikgu2 yg telah mengajar aku kat SMKDAR sejak aku f0rm 1 lg..sk0la menengah laa yg paling best.. :)


m0od ; Selamat Hari Guru kpd cikgu2 yg telah mengajar aku di Sekolah Kebangsaan Ampang (1998-2003)..Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Ahmad Razali (2004-2008) & lecturer di UiTM Machang, Kelantan..jasa anda semua akan sy kenang sampai ble2..Terima Kasih, Cikgu!! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: