HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, September 14, 2013

AKTIVITI MALAM SABTU

Assalamualaikum dan selamat malam. :) 

Apa aktiviti korang malam ni? Yang pasti, mesti ramai tengah layan perlawanan akhir Pesta Bola Merdeka antara pasukan Malaysia dan Myanmar kan? Tak pun, mesti ada yang tengah layan Konsert Akademi Fantasia 2013 kan? 


Hmm, malam ni Atul layan baca novel Suami Yang Ku Benci (gambar di atas) sambil tengok Pesta Bola Merdeka. Kadang-kadang tukar channel tengok Konsert Akademi Fantasia 2013pulak. Almaklum lah, TV ada 1 je kat rumah ni. So, kalau nak tengok 2 cerita dalam suatu masa, memang tak boleh lah kan. Hehe.

Novel kat atas ni dah baca 2 kali dah. Tapi disebabkan best, Atul baca lagi. Tak rasa bosan langsung baca novel ni. Pada yang dah baca, mesti tahu cerita dalam novel tu macam mana kan? :)

Best sangat dapat menikmati saat-saat indah macam ni kat rumah. Baca novel, online, tengok TV. Ditambah pulak dengan cuaca hujan. Hoho, memang best ! :)

Lagi 2 minggu jangan harap lah nak rehat waktu hujung minggu macam sekarang ni. Kelas memang full. Dah lah amek 5 subjek semester ni. So, kelas memang full.

Kesempatan yang ada ni, baik nikmatinya dengan sebaik mungkin. Hehe. :D
Selamat berhujung minggu, semua ! :)

1 comment:

  1. novel nie..cik akak tak baca lagi lah dik...:)

    selamat belajar dik

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: