HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, January 30, 2010

*tHiS WeeK*




salam..hmm..da 1mggu da x update bl0g..rndu sgt2..tp nk wt cmne..xde mse..klo bkak p0n..line lmbt laa..cme ari jumaat ngn sabtu je b0le bkak..lps ni xtaw laa ble aku nk update lg..ermm..mggu ni mcm biase..stdy p0n ok2 je..cme biase laa..kelas agak bising sbb trlalu rmai sgt lelaki..s0..pyah ckit nk f0kus..huhu..mggu ni..pd ari isnin lps ada Solat Hajat Perdana awal semester kt uitm machang..start kul 7mlm smpai kul 10mlm..aku ngn hana g dlm kul 6.30...mcm biase laa..setiap sem akan adanya solat hajat awal n akhir semester..ari selasa lak..ada sesi tgkp gmbr kelas..tp kte0rg x amek gmbr f0rmal sbb dak2 laki xnk..lgp0n die0rg x pkai baju kemeja..s0..nti nmpk x smart laa pkai t-shirt ngn baju k0t..s0..kte0rg decide amek gmbr candid je..hehe..best sgt2..xsbar nk tgk gmbr 2..msti lmbt lg dpt..tp xpe..sbar2..haha..ari rabu lak..blaja mcm biasa..stat ngn bel..haha..arini kna ckp kt dpan secara sp0ntan mse bel..ni smue keje sam..hmm..tp..thanks jgk kt sam..next week atul xpyah ckp kt dpan da..miss s0wh cerita psl ari raya aku..hmm..kna speaking 2..tp aku cuba jgk w'p0n ssh sgt nk kuar..ayat da susun baik pnye..tp ble nk kuarkn..pnye laa pyah..at least aku da mencuba..drpd s0rg 2..ngada2..k0ya malu..bnci aku..hahaha..bnci2..tp ske..biase laa 2..ape2 p0n..t0 this guy..i will always supp0rt u..but n0w..i really2 miss u..always thinking ab0ut u..huhu..jiwang laa plak..hehe..skali skala..teruskan ngn ari khamis..arini ada pr0ses pengundian bg nk pilih ahli baru Jawatankuasa Perwakilan Pelajar..s0..arini kna g undi..klo x..kna tindakan tatatertib..aku ngn kwn2 tunaikn tanggungjawab..undi ngn bijak..arini dak2 kelas smue blek..biase laa..da lme x blek..aku mcm biase..ddk dlm bilik n siapkn assgnmnt..n alhamdulillah da siap..thanks hana!!tlg atul ajar akaun..jasamu akan dikenang..arini ari sabtu..i'm g0ing t0 k0ta bharu..g jln2..sje2 je..hehe..hmm..i think that's en0ugh f0r this week..i will update my bl0g again n again if i'm free..ouh..ok2..see u later..tatata..mmmuuuaahhh.. :D



p/s:gmbr2 kt atas 2 diambil semasa tggu turn nk amek gmbr kelas..
hehe..c0mel x??yg psti aku lg c0mel..hehe.. :D

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: