HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, September 14, 2010

suasana di umah opah tijah.. :)
fifi :)
c0mel x ??
mak yang & anaknya, cik azqiah.. :)
kak l0ng & haikal :)

seperti yg telah diberitahu.. ptg raya pertama tuu, aku & family blek kg di Kuala Kangsar, Perak.. kt umah opah semestinya meriah.. family makyang da 9org.. family pakcu lg.. family mama lg.. memang best.. xdpt aku gmbrkn ngn kata kata.. da lme x rasai suasana cmni..pg tuu smuenye bersiap siap nk g rye.. 1st skali g umah opah tijah.. sbb paling dekat skali.. :)

mkn mkn.. b0rak b0rak.. yelaa.. da lme x jmpe.. then g umah maksu jah.. x lme p0n sbb family mertua pakcu nk dtg umah.. smue blek untuk get ready mknn.. kmas umah.. yg aku ngn mama smue g rye kat umah mak l0ng ngn t0k zubir.. cian t0k zubir.. da x shat.. aku cme b0le d0akan je laa.. agr die shat.. g umah mak l0ng.. haih.. mcm biase laa.. anak lelaki mak l0ng, ruhil.. lari ms0k bilik.. mal0oo.. bkn nk lyn tetamu ke.. pelik bt0l laki ni.. kelakar p0n ada.. tk0t ngn aku ke ?? haha.. jgn risau laa.. x ggu awk da..

blek tuu tgk tgk die0rg masak untuk mkn tgh ari.. aku p0n tlg laa.. die0rg ckp family mertua pakcu dtg lmbt.. lps da siap smue.. 1 family tuu mkn.. jap je mknn abes.. yelaa.. rmai k0t.. hehe.. lps je mkn.. abg ngah smue ajak g mandi sungai.. sbnrnye aku mls.. tp sbb fifi sibuk nk ik0t yaya ngn syasya, aku kna laa bwk die.. s0.. aku p0n g laa.. haha.. mula mula x nk mandi sungai.. sbbnye aku x bwk bju lebih.. jeal0us tgk die0rg.. aku p0n ape lg.. mandi skali laa.. best gle laa.. ingt nk ms0k gmbr mandi kt sungai tuu.. tp x b0le laa.. fhm fhm je laa.. smuenye seksa je.. hehe.. gmbr fifi je laa b0le ms0k.. :)

blek je.. tukar baju.. aku p0n ape lg.. tid0 laa.. kepenatan.. tp best.. :)
tata..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: