HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, October 13, 2013

HAPPY BIRTHDAY TO ME !

Assalamualaikum dan selamat malam. :) 

Alhamdulillah, harini, 13 Oktober 2013, genap lah umur 22 tahun bagi insan yang bernama Rabiatul Adawiyah Binti Abd Rahim. :) Alhamdulillah, Allah SWT masih memberi peluang kepada diri ini untuk terus bernafas di muka bumiNya. :) ALHAMDULILLAH ! :)

Happy Birthday, Atul ! :)

Terima kasih Mama sebab dah lahirkan Angah ke dunia ini. Terima kasih Mama dan Abah sebab dah jaga Angah dari Angah sebesar tapak tangan sehingga lah Angah sebesarnya sekarang ni. Alhamdulillah. Terima kasih Mama dan Abah. :)

Terima kasih kepada yang memberi ucapan dan doa di Facebook, Twitter, dan yang menghantar mesej kepada Atul. Ribuan terima kasih diucapkan. :) Ucapan dan doa kalian sangat dihargai. Terima kasih ! :D

Tak lupa kepada mereka yang memberi hadiah sebagai kenang-kenangan kepada Atul. Semoga Allah SWT membalas jasa baik kalian semua. AMIN, Ya Rabb ! :)

Dan yang terakhirnya, terima kasih buat semua. Anda semua lah yang terbaik dalam hidup Atul ! Terima kasih. :) Alhamdulillah ! :)

Happy Birthday, Atul ! Semoga dengan meningkatnya usia ini, segala amal ibadah kepadaNya juga turut meningkat. InshaAllah ! :)

p/s: Terima kasih, semua ! :) Terima kasih kepada yang sudi join Birthday Giveaway by Blog Rabiatul Rahim. Jemput join kepada yang belum join. :) Senarai peserta akan di update esok. :) 

6 comments:

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: