HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, April 21, 2016

RINDU CELOTEH BUDAK NI!

Assalamualaikum dan hai semua. :) 

Setiap hari, setiap minit, setiap saat rindu kat budak sorang ni. Walaupun hari-hari jumpa dia tapi tetap rindu. Haha. :D Mana taknya, makin besar makin nakal. Makin bijak berkata-kata. Sampai kadang-kadang tu pelik jugak mana lah dia belajar cakap macam tu. :)

Tup tup dah 4 tahun dah dia. Tahun depan nak masuk tadika dah. Tak tahu lah macam mana nanti. Tapi dia ni bijak dan pandai berkawan dengan orang. So mungkin takde masalah bagi dia untuk bergaul dengan orang. Harap macam tu lah. :)

Hadif, hadif... 
Mak Ngah rindu kat Hadif tau. Hari-hari kat ofis menghitung masa nak balik kerja nak jumpa Hadif. Tak sabar nak layan celoteh Hadif! :p


Semoga membesar menjadi anak yang soleh dan membahagiakan keluarga ye! :)
Sayang Hadif! :D
 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: