HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, June 1, 2010

1/6/2010 ; arini aku akan ke SMKDAR brsme2 ngn tyja & asma..seperti yg dirancang..kami bertiga p0n ke sk0la..asma ; ckp je lebih nk pegi pukul 10pg..tp die p0n kelam kabut uruskan 'anak-anaknye'..tyja ; pukul 10 lebih bru bgn..pt0t laa call x dpt2..slmt laa kte0rg x pegi lg..die call aku suruh dtg umah die sbb die bgn lmbt..x lme tuu..asma p0n dtg..tggu tyja siap bru pegi..dlm pukul 11pg bru laa kami ke sk0la..asma temankan aku ngn tyja amek sijil SPM..then aku ngn tyja pegi jmpe Cikgu Marshira & Cikgu Salina..rindu sgt2 kat 2 org cikgu ni..b0rak b0rak ngn cikgu..mcm mcm laa yg dibualkan..emm..rindunye zaman sk0la..i really really miss that time..lps tuu..kami p0n blek & meneruskan agenda ke Ampang Point..asma nk beli hadiah kat s0me0ne..'s0me0ne' yg die xkan lpe smpai ble ble..huh..xfhm ngn die ni..then ckp nk pegi kara0ke laa..blnja aku ngn tyja laa..tp die x bwk kad bank die..s0..xde duit nk blnja kte0rg..but asma, it's okay..tp jgn lpe..lps ni kna blnja d0uble..hahaha..dlm pukul 2ptg bru laa smpai umah..tyja blek terus sbb nk keluar ngn adiknye..asma ddk umah aku..mkn ngn aku..tp asma..s0ri ek..lauk x sedap sgt..biase laa..aku x mcm k0..mkn sdap sdap.. :) ape ape p0n..arini mmg best sgt sgt..w'p0n penat..tp dpt keluar ngn 2 kwn baik aku ni..x rse penat p0n..hrp hrp dpt laa keluar ngn k0rg lg.. :)


mo0d ; happy.. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: