HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, June 30, 2010

sup ayam.. :)
sambal udang.. :)

memasak :)


arini aku blaja masak ngn abah..emm..kebetulan abah cuti..mama lak x sihat..s0..abah masak untuk lunch..aku p0n amek kesempatan untuk blaja memasak..actually, aku x pandai masak..jujur ni..mmg nk sgt blaja..tp ntah laa..malas k0t.. :') s0..arini aku da blaja masak 2 jenis makanan..sup ayam & sambal udang..sbnrnye senang jgk ek..rse best je memasak ni..wee..x sabar lak nk blaja lg..emm..nmpaknye da x sempat..lusa da nk blek Machang..xpe xpe..nti cuti..aku blaja lg..yg pastinya..sedap sgt mknn yg di atas tuu..heee..thanks, abah!!l0ve u much much.. :) nti ajar angah masak lg ye..


m0od ; happy.. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: