HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, June 28, 2010

setahun yg lepas.. :)

ahhaa..arini 28/6/2010..smue student lepasan SPM & yg lain lain sedang mengikuti mggu orientasi..teringat laa semasa aku orientasi dulu..pd 28/6/2009..mse tuu buat pertama kalinya dlm hidup aku..aku akan berpisah ngn keluarga..sedih sgt..tp aku xnk kecewakan family aku..s0..dgn berat hati aku p0n pergi & keluarga aku tgglkn aku kat UiTM Machang, Kelantan..

aku dpt ddk kt k0lej Tun Hussein Onn..ingt lg..THO2 bilik 117..aku dpt 2org kwn bru..r0omate aku..Mya dari Kelantan & Ika dari Selang0r..alhamdulillah..ade jgk kwn yg sme negeri..lps tamat pendaftaran pd pukul 4.30ptg..mggu orientasi p0n bermula..and perangai akak akak ngn abg abg Peer Ment0r p0n bertukar..mereka smue menjadi garang..aku da mula tk0t..

sepanjang 1mggu orientasi tuu mmg penat sgt sgt..mse untuk tid0 terhad..mandi 1kali sehari..bs0h baju mmg x sempat..kl0 bs0h tgh mlm..kna mrh..arrgghh!!tensi0n sgt sgt..tp aku tetap sabar..kl0 x de mggu orientasi yg kte0rg pggl Minggu Mesra Siswa..aku & smue student xkan tahu ape ape psl UiTM ni..bt0l x awk awk smue??hee.. :)

mse hari terakhir tuu..mmg sedih sgt..yelaa..w'p0n akak akak ngn abg abg tuu asyik mrh je..tp sbnrnye die0rg tuu baik sgt..die0rg hanya menjalankan tugas..akak seni0r yg paling garang mse tuu PM Shikin..huh..mmg menak0tkan..tp sbnrnye kak shikin baik..die c0mel sgt..and abg seni0r yg paling garang mse tuu PM Fauzi..w'p0n garang..tp tetap diminati oleh smue student baru..hands0me..pandai..smuenye laa.. :)

mse hari terakhir tuu..smue PM berkumpul..sampaikan nasihat..menyanyi..mmg best + sedih + happy sbb lps ni da x kena mrh..hahaha..da selesai smue..ni yg aku sedih..aku xkn ddk ngn Mya n Ika lg..aku kena pindah k0lej..aku akan menetap di k0lej Dato Onn..yg lg sedihnye..aku kena angkat brg s0rg s0rg..da laa byk.. :'( call mama sambil nanges..heee..kelakar pulak..kat sana bermula laa hidup aku sebagai student acc0unt..and kat sana aku juga telah berkenalan ngn r0omate baru..Hana dari Selang0r..syukur skali lg..dpt r0omate 1 negeri.. :) and Zumie dari Kelantan..

mula mula mmg menangis..tp skrg smuenye da lain..best sgt sgt kehidupan di k0lej ni..w'p0n jauh dari family..tp die0rg tetap di hati..dpt ramai sgt kwn baru..s0..spe spe yg dpt ms0k U nti..ms0k ye..jgn tk0t..nti awk awk smue mesti rse happy mcm sy skrg ni.. :)


m0od ; kenangan lama..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: