HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, July 9, 2010

9/7/2010 ; actually arini mls sgt sgt nk keluar..hana ngn zumie nk beli brg kt Tanah Merah..ble fikir blek..baik ik0t..b0ring ddk dlm bilik..s0..aku p0n ik0t laa die0rg..dlm pukul 9 lebih da ke Machang untuk naik bas ke Tanah Merah..tggu pnye tggu..bas x dtg jgk..zumie ajak naik kereta sewa..kte0rg okay je..tambang rm4 s0rg..okay laa..x mahal sgt..

sampai sana..mcm mcm die0rg beli..sbb byk lg brg die0rg xde..kl0 mcm aku ni mmg da c0mplete..sbb aku da beli awal awal mse cuti ari tuu..arini kira aku temankan die0rg je laa..aku nk cari buku LAW ngn MGT kat Syarikat Muda Osman..tp kt Tanah Merah xde jual..nk buat cmne..da xde.. :(

dlm pukul 12 lebih tuu..ada lg brg yg zumie x beli..die ckp nk pegi Machang pulak..aku ik0t je..nk cari buku..SMO ttp pulak..haih, sakit hati je..0rg semangat nk blaja da ni..hehe..then pegi mkn sbb x mkn ape ape sejak pg..pegi beli brg..and balek..

memang penat..blek tuu sesi membayar hutang..da td beli brg guna duit org lain dulu..lps tuu kami smue tid0 kerana kepenatan..and aktiviti nk jln jln sekitar UiTM x jd..hahaha..maybe next time.. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: