HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, July 24, 2010

alhamdulillah.. :)

salam.. :) npe aku senyum ye??pelikkan..pd hal mggu lps bl0g aku penuh ngn cerita sedih..tp xkan setiap mse aku nk sedihkan..mesti ada jgk yg gembiranya.. :)

firstly, psl aku ngn fariq..kte0rg still kwn mcm biase..tp x mcm dulu..alhamdulillah laa..at least aku x hilang kwn..kl0 b0le mmg xnk hilang kwn p0n..s0rang p0n xnk..

sec0ndly, aku da dpt terima hakikat yg pendrive aku da okay tp semua f0lder dlm tuu hilang..xb0le nk slhkn spe spe..perkara da nk jd..aku terima je..ssh jgk..bayangkan laa semua gmbr dlm tuu..assignment mse part 1 & 2 hilang mcm tuu je..maybe slh aku jgk k0t..aku x backup semua tuu..simpan dlm lapt0p..tp ade jgk laa gmbr yg ade dlm lapt0p ni..dlm ph0ne aku..kat bl0g ni p0n ade jgk..s0..ade jgk laa kenangan w'p0n x sebanyak yg dlm pendrive tuu..

kiranya minggu ni semuanya okay okay je..blaja p0n setakat ni alhamdulillah..cuma aku x berapa faham ngn subjek c0sting..ntah laa..kdg kdg rse nk nanges..tp aku try jgk..harap semuanya okay..d0akan aku ye agar semuanya berjalan lancar..AMIN!! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: