HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, July 16, 2010

dugaan lg.. :'(

smlm aku nk c0py gmbr and ms0k dlm pendrive aku..dgn hepinya aku amek pendrive aku..mcm pelik..tp aku biar dulu..tgk tgk f0lder aku byk sgt..aku try bkak smue f0lder tp x b0le..kat smue f0lder tuu die tulis sh0rtcut..

nk menangis aku masa tuu..smue gmbr dlm tuu..kenangan aku tahu x..assignment dari semester 1 aku simpan sebagai kenangan..smue x b0le bkak..memeng aku da menangis mse tuu..sedih weyh..smue org x kan faham cmne perasaan aku mse tuu..mcm mcm dugaan..Ya Allah..ape salah aku?? :'(

last yg guna pendrive aku ziela..die nk c0py n0ta LAW dgn Madam..aku bg je kat ziela..aku tahu laa die c0py mcm biase..aku p0n x tgk laa..mlm td aku nk save gmbr..x b0le bkak smue f0lder tuu..sakitnya hati..aku x salahkan ziela..ntah laa..aku pening..keliru..tensi0n..xde m0od..

yg aku nk skrg ni..kl0 b0le aku nk family aku..mama ngn abah..alangkah bestnya kl0 mama ngn abah ada ngn aku skrg ni..mama..abah..angah rindu.. :'(

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: