HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, April 25, 2012

Hasil Baucer 1 Malaysia

Assalamualaikum semua. :)

Da lama kan Atul tak update blog. Al maklum lah, orang dah kerja. Balik kerja, da siap semuanya, terus tidur. Online memang tak lah kan. Hehe.

Okay, entri kali ni nak share dengan korang semua antara buku buku yang atul beli menggunakan Baucer 1 Malaysia yang telah diperuntukkan oleh Kerajaan untuk semua pelajar. Baucer RM 200 telah Atul terima semasa di UiTM Machang pada 15 Januari 2012 yang lepas. Antara barang barang yang Atul beli menggunakan baucer tersebut adalah :

Novel : Aku Pilih Dia, notebook yang atul gunakan sebagai diari untuk diri sendiri, majalah Ujang, majalah Remaja. :)

A4 paper untuk kegunaan di UiTM Machang, beberapa batang pen, dan mainan Jutaria. HAHA. Da lama tak main Jutaria. Sebab tu beli. HEHE. ;)

Buku yang atul nak sangat, akhirnya dapat jugak beli. Banyak maklumat yang atul peroleh selepas baca buku ni. Soalan soalan yang sering timbul di fikiran ni pun da terjawab. :)

RM 100 baucer terakhir yang Atul gunakan adalah untuk 4 buah novel yang dibeli di kedai buku Popular pada 10 Mac yang lepas. Antara novel yang dibeli : Kau, Aku, Kita, Sayangku Casper, Cucur Bawang & Kopi 'O', dan 7 Hari Mencintaiku. Tapi kan baru je 2 novel yang Atul baca. Tak berkesempatan lagi nak baca semuanya. :)

Di kesempatan ini, Atul nak ucapkan TERIMA KASIH pada Perdana Menteri Malaysia kerana sudi menyumbangkan baucer RM 200 kepada semua pelajar termasuk saya. TERIMA KASIH, PM! :)

p/s : Korang beli apa dengan baucer RM 200 tu ?? ;)

6 comments:

  1. @yaya_flanella Tak lah sangat. First time beli novel sendiri. :)

    ReplyDelete
  2. buku dr in the house,2 biji novel, 1 buku motivasi nd 1 buku masakan pasteri nd cake for mom

    ReplyDelete
  3. akak, sedap tak novel cucur bawang dan kopi o tuh? member miera suka bca novel tuh.. hehehe :D

    ReplyDelete
  4. wah banyaknya novel atul.. deno pun ada jugak beli sikit buku2 yang berguna then ada belanja sikit buku untuk abah deno.. abah deno suka membaca, so belanjan sket utk abah, kerja belum lagi.. huhu

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: