HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, July 9, 2012

Blogger - Aku Abey Mirul

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. :)

Okay, entri kali ni atul nak teruskan dengan promote blogger blogger yang telah pun sudi singgah di blog atul dan sudi jugak tinggalkan komen mereka di sini. Terima kasih banyak banyak atul ucapkan. :) Singgah lah selalu ye. :D


Okay, blogger seterusnya adalah blogger Aku Abey Mirul. Untuk ke blog beliau, klik je gambar kat atas ni ye. Abey Mirul ni merupakan blogger baru dalam dunia blogging ni. Dia baru je buat blog pada bulan April yang lepas. Tahniah lah ye dan selamat menjadi blogger yang berjaya.

Abey Mirul ni merupakan seorang pelajar tingkatan 6. Wahh, muda lagi rupanya ye. Blog dia sangat simple tapi bila baca entri di blognya, rupa rupanya Abey Mirul ni merupakan seorang yang mempunyai idea yang sangat bagus. Idea idea dia bukan sebarang idea tau. Atul rasa semuanya datang dari diri dia sendiri. Atul dapat rasakannya. Kalau nak tahu lebih lanjut, kena singgah lah blog Abey Mirul ni ye. Kalau boleh, follow dia sekali. Kita support blogger baru ni. :)

Kepada Abey Mirul, good luck ya. Belajar rajin rajin dan semoga segala impian anda tercapai. Terima kasih dari cik atul. :)

Okay, setakat ni saja. Tunggu entri seterusnya ye. Siapa pula yang akan terpilih.

Terima kasih! :)

5 comments:

  1. rajinnya dia review blog ye.review blog saya jugak.huhu

    ReplyDelete
  2. @Rozuan Ismail Segan lah nak review blog blogger famous ni. ;)

    ReplyDelete
  3. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Terharunya(mana tisu ni..??)

    TErima kasih kepada tuan tanah kerana sudi mengulas blog saya yang tidak seberapa ini. Hanya ucapakan terima kasih sahaja mampu ku ucapkan.

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: