HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, February 25, 2013

KEMBALI BEKERJA

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca. :) 

Alhamdulillah, masih lagi diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan di muka bumi Allah SWT yang indah ini. Syukur, Alhamdulillah. :) Dapat jugak update blog walaupun dah jarang sangat update sekarang ni.

Alhamdulillah, atul kembali bekerja setelah sebulan menjadi pengganggur di rumah. Hehe. Atul kembali bekerja di Tradewinds Plantation Berhad. In Shaa Allah untuk 3 bulan ini. Masih lagi di bawah department Human Resource & Administration dan memegang jawatan sebagai Temporary Clerk. :) Alhamdulillah, masih ada lagi rezeki di situ. In Shaa Allah, will do my best. :)


Tak kira lah apa kerja yang kita lakukan, apa yang penting niat kita bekerja. Dan ingat lah, kerja, kerja jugak. Tapi solat jangan lah sesekali lupa. Kerja merupakan ibadah, solat juga merupakan ibadah. Kerja tanpa solat hanya lah sia-sia. Rezeki yang kita dapat juga tidak akan diberkati. Ingat, apa yang kita lakukan, jangan sesekali abaikan perintah dariNya. Semoga hidup kita diberkati dunia dan akhirat. In Shaa Allah. :)

Renung-renungkan dan selamat beramal. :)
Selamat berkerja bagi semua pekerja dan selamat belajar bagi semua pelajar. :D

2 comments:

  1. wah alhamdulillah tahniah ye,sis.akk pun dh kembali berkerja stlh 4 bln jobless.mmg bersykur sgt rzki yg diberi-Nya.

    betul solat kn jaga sbb rzki yg diberi bila2 ms sj blh ditarik Allah utk menguji hamba-Nya yg sllu terleka dgn kesenangan duniawi :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: