HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, August 29, 2013

DAH BESAR PUN DAPAT DUIT RAYA LAGI TAU !

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. :) 

Mood raya masih ada lagi walaupun tinggal beberapa hari je lagi sebelum Syawal melabuhkan tirai. Hmm, semoga kita semua akan bertemu kembali dengan bulan Ramadan dan Syawal akan datang. AMIN. :)

Kalau cakap pasal raya, duit raya merupakan antara yang terpenting ketika raya. Yang paling happy dan super duper happy, of course lah budak-budak kecik. Sebab mereka lah yang akan dapat duit raya. Kalau baby tu, dia tak tahu lagi. Takpe lah. Yang dah sekolah ni, of course akan rasa keterujaan untuk dapat duit raya. :)


Jangan tak tahu, orang dewasa yang masih belum berkahwin pun still dapat duit raya tau. HAHA. Kalau nak tahu, lagi banyak nilainya dari budak-budak kecik. Hikhik. :D Dan atul adalah salah seorang, orang dewasa yang orang dah tengok macam mak orang, still dapat duit raya tau. Takde istilah dah kerja, tak boleh dapat duit raya. Istilah yang paling baik digunakan adalah, siapa yang belum kahwin, boleh dapat duit raya. Hehe. :)

Alhamdulillah, dah rezeki kan. Orang nak bagi, so, kita terima je lah. Tak baik tau tolak rezeki ! :) Tahun ni dapat banyak lah jugak dari tahun lepas. Tak banyak mana pun. Tapi bila dah umur macam ni dapat duit raya banyak tu, kira banyak jugak lah. HAHA.

Terima kasih lah kepada kakak-kakak kat ofis yang memberi duit raya kat atul dan juga kakak saudara yang bagi kat atul. Terima kasih banyak-banyak. Boleh lah buat duit tambahan untuk bayar yuran semester depan. :) Terima kasih, semua ! :)

Okay lah. Jumpa lagi ! :)
Terima kasih sudi baca. :D

3 comments:

  1. betul... deno pun sama... masih dapat duit raya, tp special sbb lebih byk.. ekekek

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: