HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, November 6, 2012

Review Filem - Budak Pailang

Assalamualikum, semua. :)

Pada hari Ahad yang lepas, atul telah pun berkesempatan untuk menonton filem 'Budak Pailang' bersama dengan blogger Pak Cek Biola di GSC, Mid Valley. Jom, atul nak review sikit tentang filem ini. :)

gambar: google

Filem ini menampilkan pelakon-pelakon hebat seperti Aeril Zafril (Bard), Wawa Zainal (She) dan Niezam Zaidi (Rodi). Telah dibantu oleh pelakon-pelakon pembantu seperti Zalif Sidek dan Epy Raja Lawak.

Secara keseluruhannya, filem ini menarik dan yang paling penting, ianya tidak mengecewakan para penonton. Ini merupakan filem aksi yang dapat menarik minat atul. Bukan senang bagi atul untuk meminati filem aksi seperti filem ini. Aksi tumbuk-menumbuk merupakan aksi yang paling menakutkan bagi atul kerana ianya nampak real seperti berlaku di hadapan atul sendiri. Ditambah lagi dengan sound effect yang sangat best dan menarik.

Filem ini turut diselitkan dengan aksi lucu oleh pelakon Zalif Sidek dan Epy Raja Lawak. Walaupun mereka ni berlakon sebagai gangster, tapi aksi lucu tu tetap ada bagi menghiburkan para penonton. Bagi atul, diaorang ni gangster comel. Dah lah Zalif Sidek tu memang comel orangnya. Hehe. :)

Untuk filem ni, 8/10 daripada atul. Tak rugi kalau korang semua menonton filem ini. Berbaloi harga tiket yang korang bayar untuk menonton filem ini. :) So, apa lagi. Jom tonton di pawagam berhampiran anda! :')

Next, Istanbul Aku Datang...

p/s: Esok interview di Bank Islam. Doakan atul ye. :)

3 comments:

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: