HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, June 18, 2013

FINAL EXAM SEMESTER DUA :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera. :) 

Alhamdulillah, final exam semester kedua bakal bermula pada 26 June 2013 ini. Bersyukur sangat sebab semester kali ni berjalan dengan lancar. Alhamdulillah, assignment, test, quiz, presentation dan sebagainya telah pun disempurnakan. :)

Terima kasih pada kawan-kawan PLK Atul yang memang tersangat lah baik hati. Thanks pada Shu, Syakira, Helmi dan Rudy. Mereka lah kawan paling rapat Atul dan sentiasa bagi semangat dan sokongan. Thank you so much, friends ! :) Thanks jugak pada lecturer yang mengajar Atul semester ni, Sir Sazali, Sir Danial, Ustaz Mamat dan Madam Norleza. Jasamu dikenang ! :)


Final Exam Schedule:

26 June 2013 - CTU 553
01 July 2013 - FAR 430
09 July 2013 - CRG 520

Semester kedua ni Atul amek 4 subjek. Hanya 3 subjek yang ada final exam. Subjek BEL 49 tak ada final exam. Semuanya bergantung pada assessment mark. Dan semuanya pasal presentation. Alhamdulillah, dah selesai. :)

Kepada kawan-kawan semua, doakan kejayaan Atul dalam exam kali ni ye. Dan kepada kawan-kawan yang akan menduduki exam, semoga berjaya ! In Sha Allah, semoga kejayaan milik kita semua. :)

Till then~

3 comments:

  1. all the best atul! kalau deno sihat, deno pun nak sambung mcm atul.. tapi sbb kekangan masalah kesihatan dan CAPD 4 kali setiap hari tu, tak dapat... semua tmpat jauh.. deno pun teringin nak sambung dlm finance! deno minat sgt2, tapi redha ...

    GOOD LUCK ATUL! :)

    p/s: FAR430? FER300 dan FAR360 pun stress dibuatnya... hihi..

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: