HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, June 30, 2013

TEMPAHAN MINI PRETZEL SEMPENA HARI RAYA AIDILFITRI DIBUKA SEKARANG !!

STICKY POST. SCROLL DOWN FOR NEW ENTRY. :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. :)

Wahh, tak lama je lagi, kita semua bakal menyambut bulan Ramadan. Tinggal lagi 2 minggu dari sekarang bulan Ramadan bakal menjelma. So, lepas Ramadan, kita semua akan menyambut Hari Raya Aidilfitri kan? Mesti semua dah ada yang buat persiapan untuk Hari Raya yang bakal tiba tidak lama lagi. :) So, di kesempatan ini, Atul nak promote lah business yang kakak Atul buat sempena Hari Raya yang bakal tiba tak lama lagi. :)

Dalam entri INI, Atul dah pun promote Mini Pretzel yang kakak Atul jual. Dalam entri tersebut, ada pelbagai perisa. So, untuk Hari Raya Aidilfitri ini, hanya 1 perisa sahaja yang dijual iaitu Mini Pretzel in Chocolate (seperti gambar di bawah). Kalau untuk hari biasa, kalau nak tempah perisa lain pun boleh. Korang boleh tengok perisa lain di entri INI. Cuma untuk Hari Raya, tempahan Mini Pretzel in Chocolate sahaja diterima. :)


Mini Pretzel in Chocolate - RM 30 (150 pieces) 


So, kepada sesiapa yang nak buat tempahan, boleh lah hubungi kakak Atul di talian yang tertera di gambar di atas atau boleh lah PM kakak Atul di Facebook beliau - Ira Rahim.

Tempahan dibuka sehingga 1 Ramadan bersamaan dengan 10 Julai 2013. So, tunggu apa lagi? Serikan Aidilfitri anda dengan Mini Pretzel yang comel dan lazat. Yummy ! :)

Till then~

4 comments:

  1. wah sedapnya. nak kena tempah ni. nanti sy order

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap...

    fiza singgah & follow disini :)
    Jika free boleh singgah & follow kembali :)
    http://fizasaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. kite oder smpe skang xdpt2~ isk~

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: