HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, June 19, 2013

HAPPY BELATED BIRTHDAY, FIFI !

Assalamualaikum dan salam sejahtera. :) 

Happy Belated Birthday, Fifi ! Pada 17 June 2013 yang lepas, genap lah umur anak saudara Atul, Fifi yang ke-6 tahun. Alhamdulillah, Fifi membesar dengan sihatnya. :)

Pada 15 June 2013 (Sabtu), kakak Atul buat majlis sambutan hari jadi Fifi di rumah mereka, di Kampung Melayu Ampang. Ayong (kakak Atul) hanya menjemput saudara-mara terdekat dan rakan-rakan yang rapat je. Tapi, malangnya, Mak Nga Fifi (iaitu Atul), tak dapat datang sebab Sabtu lepas ada kelas. Kalau ikutkan, memang tak nak pergi kelas, tapi sebab last kelas kan, and ada 2 presentation, so, pergi jugak lah kelas. :)

Nur Ainin Syafiya Binti Mohd Fairuz :)

So, Fifi, Happy Belated Birthday, Mak Ngah ucapkan. Semoga Fifi dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, membesar dengan sihatnya dan semoga Fifi menjadi anak yang solehah. Anak saudara Mak Ngah ni pandaikan? Mak Ngah tahu Fifi pandai. Rajin-rajin belajar ye. Jadi insan yang berjaya pada masa depan. Jangan sesekali tinggal solat, rajin baca Al-Quran ye, sayang. :)

Sorry sebab Mak Ngah tak dapat nak bagi hadiah yang paling mahal, paling cantik. Hanya doa yang mampu Mak Ngah berikan pada Fifi. Semoga segala urusan Fifi dipermudahkan di Dunia mahupun di Akhirat. AMIN. :)

Mak Ngah nak Fifi tahu yang Mak Ngah sayang kat Fifi. :)

Happy Belated Birthday, Fifi ! (:

2 comments:

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: