HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, April 5, 2011

Glitterati Saya Da Hilang!!


Status Glitterati kat account Nuffnang atul da hilang. Tension okay! Urghhh!!!
Apa yang atul harus buat sekarang ni ?? Ada sesiapa yang boleh tolong ??
ATAU patut ke tukar ke syarikat pengiklanan yang lain ??

11 comments:

  1. tukar je.. nuff dah semacam je..wuu~

    ReplyDelete
  2. adeeehh , saya tak reti la . follow you :D

    ReplyDelete
  3. try tanya nuffnang..nanti dia akan bg penjelasan nape status geli2 tu hilang..

    ReplyDelete
  4. camne bleh hilang nih? agaknya awk ada letak iklan lain yg nuffnang tak suka tak? kalau takde, baik awk tanya diorang.

    Latest Entri :
    Panas Sebab Banyak Dosa

    ReplyDelete
  5. ayok,macam mane bley ilang?sbb kamoo kurang aktif blogging kah?haishhh..sampai ati hencek nuff nih.

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: