HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, April 18, 2011

Semalamkan..

Semalamkan, aku tido awal sangat.. Lepas baca nota Microsoft Excel dan nota Control Based Information System, aku terus tido.. Seriously tak ada mood langsung nak baca nota untuk test ni.. Da nak final, makin MALAS.. Bukan makin RAJIN.. Apa nak jadi dengan kau ni atul ?? Hah!! =_=

Semalamkan, masa aku tido, aku termimpikan seorang blogger ni.. Tak tahu kenapa tiba tiba aku mimpikan dia.. Bila bangun je tido, aku rasa macam betul betul je benda tuu jadi.. Kalau jadi betul betul pun, tak salahkan ?? Hehe.. Yang pastinya aku mimpikan blogger lelaki ye.. Bukan perempuan.. Dan aku mimpi yang kami ni bercinta dan akan berkahwin tak lama lagi.. Gila lah aku ni.. Tapi aku tak tipu.. Aku mimpikan dia..

KALAULAH mimpi aku menjadi kenyataan..

AKU DAN DIA... Tuuuuutttttttttttttt.. Siapakah dia ?? Hehe.. Biar lah rahsia.. :)

Kepada blogger tuu, ehem ehem, awak tak mimpikan saya ke ?? Saya dah mimpikan awak ni.. Malam ni mesti awak mimpikan saya pulak.. Habis lah awak.. Nanti kalau awak mimpikan saya, bagi tahu saya ye.. Wink wink ^_^


p/s : Hanyalah mimpi semata mata.. Harap 1 hari nanti menjadi kenyataan! Erkk ?? ;p

5 comments:

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: