HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, January 10, 2012

Trip To Kuala Lumpur

Assalamualaikum semua. :)

Alhamdulillah, akhirnya blog ni update jugak. Hehe. Tuan blog ni agak busy sekarang ni sebab banyak sangat kerja yang sedang menanti. Stress sangat, so mood nak update blog tu memang kurang sangat sangat lah. Ni pun sebab rindu nak update blog. Maka blog ni pun ber-update. :)


Okay, tajuk entri kali ni 'Trip To Kuala Lumpur'. Sebenarnya belum lagi ke Kuala Lumpur. Cuma nak story sikit kenapa kelas atul akan ke Kuala Lumpur. Well, ni adalah salah satu cadangan lecturer costing kami, merangkap Ketua Program Diploma Perakaunan, iaitu Prof Che Khalil. Beliau yang bagi cadangan pada kelas kami tentang trip ni. Beliau cadangkan agar kelas kami buat lawatan ke tempat tempat yang berkaitan dengan kos kami, iaitu Perakaunan.

So, sebelum cuti pertengahan semester yang lepas, kawan atul, iaitu Ziela selaku pengarah projek bagi trip ni telah pun menyiapkan proposal untuk lawatan ke Kuala Lumpur ni. Alhamdulillah, proposal kami lulus. Sebenarnya kami akan ke Kuala Lumpur pada 5 Januari yang lepas. Tapi disebabkan ada sedikit masalah, trip ditukar kepada minggu ni iaitu 12 Januari hingga 14 Januari.

Tempat yang kami akan pergi adalah Malaysian Institute of Accountant (MIA) dan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN). 2 tempat ni yang confirm kami akan pergi. InsyaAllah. So, doakan lah kami semua selamat pergi dan selamat kembali semula ke UiTM Machang dengan selamatnya. :)

Okay. Itu sahaja untuk entri kali ni. Terima kasih :)


2 comments:

  1. InsyaAllah semoga selamat pergi dan selamat kembali. Dan semoga dapat menimba ilmu pengetahuan dekat sana okehhh :D HEHEH

    ReplyDelete
  2. wah.... atul pegi sana! budak2 sem 6 kampus deno utk dip akaun ada jugak trip to kl! tapi deno tak dpt pegi coz mcm biasa la... deno kan kena buat dialisis, kena buat hari2, mcmmana nak ikut kan... kawan2 pegi esok... balik sabtu nie... selamat ber"trip' ya atul! nanti cerita la apa atul buat di sana ya... :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: