HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, January 2, 2012

Happy New Year 2012!

Assalamualaikum semua. :)

Pertama sekali nak ucapkan Selamat Tahun Baru, 2012! Rasanya tak terlambat lagi nak ucap Selamat Tahun Baru since baru 2 hari kita semua melangkah masuk ke tahun baru. Alhamdulillah, masih lagi diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan olehNya. Syukur, alhamdulillah. :)


Semalam atul tak dapat nak update blog sebab semalam keluar dengan SI DIA buat kali terakhir sebelum pulang ke Kelantan. Alhamdulillah, atul da selamat sampai di UiTM pada pukul 5.15 pagi tadi. Badan masih sakit sakit lagi dan tadi da tidur, rehatkan badan sekejap. Tak tahu lah kenapa atul tak boleh nak tidur. Rasa semacam je. Pukul 8 tadi terus bangun, mandi, basuh baju.

Macam biasa, masih lagi teringat kat rumah. Yelah, da cuti 10 hari kan, memang susah lah nak balik Kelantan. Tapi ku gagahkan jua diriku ini demi keluarga tercinta. Kalau tak kerana mereka semua, entah lah, tak sampai atul kat Kelantan ni.

Okay okay. Berbalik pada tajuk entri kali ni. Tahun baru datang kembali dan tahun 2011 pergi meninggalkan kita semua dengan bermacam macam pengalaman. Ada yang sedih dan ada yang duka. Bagi atul sendiri, macam macam kenangan yang ada. Tapi biar lah kenangan tu tetap menjadi kenangan.

Untuk tahun 2012 ni, atul nak buat yang terbaik untuk diri atul. Nak majukan diri atul sendiri dan kalau boleh nak tolong mama dan abah. Of course, that is my priority. And for sure, I want to graduate as a Diploma student and I want to further my study on Bachelor program, InsyaAllah. Kita merancang tapi semuanya ditentukan olehNya. Harap harap semester terakhir ni, semuanya akan berjalan dengan lancar. Lagi 3 bulan je nak tamatkan pembelajaran sebagai pelajar Diploma. Korang semua doakan lah yang terbaik untuk atul, ye ??

Okay lah. Cukup sampai sini dulu. InsyaAllah, ada masa, atul update lagi ye. :)
Till then~

4 comments:

  1. putry done folow sini sayang..

    folow putry kay

    http://luahanhatiseoarangperempuan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya...

    jom join segmen Qaseh...ada hadiah...
    http://cintaqasehsuci.blogspot.com/2012/01/segmen-kenal-kawan-blogger.html

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru atul!!!! semoga apa yang dihajati tercapai! :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: