HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, August 22, 2012

Kad Raya Dari Yang Tersayang!

Assalamualaikum semua. :)


Alhamdulillah, kad raya yang ditunggu-tunggu telah pun selamat sampai pada hari Jumaat yang lepas. Balik je kerja, mama cakap ada kad raya untuk atul. Dah agak dah dari siapa kad raya tu. Happy sangat. Terharu. :')

Thanks awak sebab sudi bagi saya kad raya. Saya suka sangat sangat. Saya akan simpan kad raya tu baik baik. Saya akan jaga kad tu macam saya jaga diri saya sendiri tau. Thanks, awak. :')

Saya dah hantar kad raya kat awak. Tapi saya tak tahu kenapa still tak sampai lagi. Tak tahu lah mana silapnya. Saya dah lama tak hantar surat awak. Tapi tak apa. Saya akan bagi kad raya yang baru untuk awak. Khas untuk awak sorang je. Nanti kita jumpa, saya bagi pada awak ye. :)

Sekali lagi, thanks ye awak. Saya hargai pemberian awak tu. Terima kasih! :')

*kelainan raya tahun ni, ada seseorang di sisi. :')

5 comments:

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: