HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, April 8, 2011

Jangan Ganggu Mereka!

Dicuri dari Facebook abg ben ashaari :)


Dicuri dari Facebook Ujang :)


Entri ni khas untuk 2 orang blogger di atas. Mereka ini adalah blogger kesayangan atul. Atul adalah pembaca setia di blog mereka. Dulu, Ujang kecoh dengan anon yang komen di blognya, iaitu Zaki. Nak tahu pasal Zaki ?? Klik SINI. Korang akan tahu siapa itu Zaki.

Then, terbaru ini, abg ben ashaari pulak ada Ahmad. Nak tahu pasal Ahmad ?? Klik SINI.

Kepada Zaki dan Ahmad, sudah sudah lah ye dengan kutukan anda terhadap blogger blogger di atas ni. Apa yang korang berdua dapat ek dengan mengutuk orang ?? Kalau korang tuu bagus sangat, tak apa lah nak kutuk blogger blogger lain. Tapi korang tuu yang pengecut! Komen tapi tak tinggalkan link. Nampak sangat korang ni pengecut. Nak cari publisiti murahan. Cukup cukup lah ye. Pergi lah buat kerja lain yang mendatangkan faedah terhadap diri korang..

Kepada abg ben dan ujang, bersabar lah ye. Biarkan 2 anon tuu dengan kerja diaorang. Abg ben dan ujang teruskan dengan blogging. Atul setia menunggu setiap entri di blog abg ben dan ujang. Good luck! :)


p/s : Ada seorang blogger ni tak suka kat abg ben. Atul tahu siapa sebab dia pernah komen kat entri di blog atul ni. Tapi, malas lah nak mention kat sini. Malas nak cari gaduh. Teruskan dengan sifat benci kau tuu. Kau takkan ke mana lah!

10 comments:

  1. hihi...semoga zaki dan ahmad jadi blogger yg bagus mcm atul..=)

    ReplyDelete
  2. takda lain, ada segelintir manusia yang dengki mendengki dengan kejayaan org lain.. moga blogger tu jadi blogger yg baik2 saja

    ReplyDelete
  3. Pendekar anti Ujang ngan anti Ben Ashaari! Dua-dua nyah tu... hahahaha...

    kenapa? tak puas hati ke?

    ReplyDelete
  4. @Gen2Merah Semoga mereka menjadi blogger yg baik mcm awk :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: