HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, April 12, 2011

Terima Kasih Semua :)

Assalamualaikum semua.. Maaf sebab da tak update selama beberapa hari ni.. Da nak final ni, agak busy sikit dengan test, quiz dan assignment.. Minggu depan, hari khamis, bermulanya final exam bagi student UiTM. Doakan kejayaan kami semua ya.. :)

Alhamdulillah, buat pengetahuan semua, atul da pun terpilih menjadi Jawatankuasa Perwakilan Kolej (JPK) bagi sesi 2011 dan 2012.. Semalam berlangsungnya sesi mengundi bagi setiap kolej di UiTM Machang, Kelantan.. Alhamdulillah atul tercalon sebagai calon JPK dan selepas pengiraan undian semalam, atul telah pun sah menjadi salah seorang daripada JPK Kolej Dato Onn.. Alhamdulillah.. Terima kasih kepada semua penduduk Kolej Dato Onn yang telah mengundi atul.. Terima kasih semua..

Atul terkilan sangat sebab roomate atul, Hana tak dapat jadi JPK.. Sedih sangat.. Ingatkan Hana dapat.. Tapi tak ada rezeki buat Hana.. Nampak dia pun sedih sangat.. Tak apa lah Hana.. Aku tak nak tengok kau sedih.. Buat macam biasa je lah ye.. :)

Semalam selepas pengumuman JPK yang baru, semua JPK dan juga Pegawai Pembangunan Pelajar (PPP) mesyuarat bagi memilih Jawatankuasa Tertinggi Kolej dan atul terpilih menjadi Setiausaha.. Huh, setiausaha.. Itu yang atul nak sebenarnya.. Berminat untuk jadi Setiausaha.. Insyaallah atul akan buat yang terbaik..

Takut sangat dengan jawatan baru ni.. Tapi atul kena juga terima.. Student da bagi kepercayaan pada atul dan atul akan buat dengan baik.. Mungkin orang kata bila da jadi JPK ni, akan busy, pointer akan turun dan macam macam lagi.. Insyaallah atul akan imbangkan semuanya.. Lagi pun ramai yang menyokong atul.. Keluarga dan kawan kawan.. Yang pastinya atul takkan dapat cuti lama.. Tapi tak apa lah.. Nak cari pengalaman baru punya pasal.. Aku harus kuat! Ayong da pesan jangan merungut.. Merungut tuu perkara biasa kot.. Hehe..

Okay lah.. Doakan yang terbaik buat atul.. Atul ni lemah sikit.. Tolong bagi atul semangat ye.. Thanks ^_^


p/s : Mama, walaupun angah cuti tak lama, tapi angah balik rumah jugakkan ?? Mama jangan risau lah.. Angah nak cari pengalaman baru.. Mama doakan angah ye.. Angah sayang mama! :)

Ujang, tak dapat pergi kenduri kahwin Ujang.. Ingat nak pergi.. :(

8 comments:

  1. atul..
    1stly congrate k..
    insya allah u can do it..
    percayakan diri sndiri k..
    nie peluang atul,so guna la sepenuhnya...

    ReplyDelete
  2. fuiyo.. jwtn terbaik tu.. kalau dpt jadi pengerusi mesti lagi syok kan.. lalala.. papepon gudluck utk exam..

    latest -
    Minat Adalah Segalanya

    ReplyDelete
  3. wahhh~dah dapat tu maknanya ramai yg percaya kat kita.. so percaya diri sendri oke . ^^

    gudluk exam ! wish me luck too oke :)

    ReplyDelete
  4. wahh apa pun..moga ia memberi 1001 kebaikan kpd atul.tu je doa sis

    ReplyDelete
  5. @ziela faza Thnaks Ziela.. Insyaallah atul akan buat yg terbaik :)

    ReplyDelete
  6. @Fariq Takut ni awk.. Setiausaha tuu da tinggi da tuu.. Kalau Pengerusi, tak tahu lah boleh ke tak.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: