HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, July 25, 2013

MENANG GIVEAWAY RAMADHAN BY JIWAROSAK

Assalamualaikum dan selamat malam semua. :)

Alhamdulillah, dah masuk hari ke 16 kita berpuasa. Tak lama je lagi nak raya. So, macam mana dengan puasa korang setakat ni? Harap semuanya dalam keadaan baik-baik sahaja lah ye. :)

Dalam entri yang INI, Atul ada join giveaway yang dianjurkan oleh blog JiwaRosak. Dan para pemenangnya telah pun diumumkan pada minggu lepas melalui proses cabutan bertuah. Dan Atul dah pun terpilih untuk memenangi hadiah berupa sebuah buku surah Yassin yang disponsor oleh blogger Diari Farisha. :)



Alhamdulillah, terima kasih kepada blogger Diari Farisha. Bertambah lagi lah koleksi buku surah Yassin di rumah ini. Alhamdulillah, akan Atul gunakan sebaik mungkin. Terima kasih kepada blog JiwaRosak dan juga blogger Diari Farisha. :) Tahniah kepada semua yang memenangi giveaway kali ini. :)

Terima kasih, semua. :)

1 comment:

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: