HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, May 14, 2011

BEN ASHAARI UCAP SELAMAT HARI GURU

Nak join ?? Klik gambar di atas ini :)

Tempat di mana saya menimba ilmu :

Sekolah Kebangsaan Ampang
1998-2003

Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Ahmad Razali
2004-2008

UiTM Kampus Machang, Kelantan
2009-Kini


  1. Cikgu yang anda masih ingat sampai sekarang , dan mengapa ..
-Mesti lah semua cikgu atul ingat sampai sekarang.. Tanpa mereka, siapa lah atul.. Mereka yang da banyak mengajar atul sehingga atul berjaya menempatkan diri di salah sebuah Universiti awam.. Dulu atul ada kena pukul dengan seorang cikgu masa kat sekolah rendah.. Tapi tak ingat nama cikgu tuu siapa.. Lucu jugak bila ingat balik.. Tapi salah atul jugakkan.. Tak apa lah cikgu.. Kenangan tuu yang saya takkan lupa sampai bila bila.. Kepada cikgu cikgu yang da mengajar saya selama ni, terima kasih cikgu.. Terima kasih! Jasamu dikenang :)

2. Ceritakan segala kenangan anda sebagai seorang guru ..

-Setakat ni tiada kenangan sebagai seorang guru.. Insyaallah, kalau tak jadi akauntan, atul nak jadi cikgu sekolah.. Nak mengajar subjek akaun.. :)


SELAMAT HARI GURU! SAYA SAYANG CIKGU :)

Picture : Google

7 comments:

  1. Nak jadi cikgu ke atol?toksahla.haha jadi aje blogger fulltime:p

    ReplyDelete
  2. selamat hari guru kepada guru2 yg telah berjaya mendidik kita semua :)

    ReplyDelete
  3. happy teachers day...semoga berjaya

    ReplyDelete
  4. salam ziarah dan salam perkenalan dari laman blog abg ben.. saya follo blog awak ni yaa... Ada masa mai la singgah n follow la sekali blog saya yang tak seberapa ni... Huhuhu

    ReplyDelete
  5. salam kenal.. dtg dr blog abg ben.. hehe..
    Hentam Saja lah

    ReplyDelete
  6. as salam..
    ziarah dari segmen encik ben~

    eh? blog atul yang menang GA myzatul tu.hehe.buat pantun yer~ comel jer~

    http://fadzli-rt.blogspot.com

    saya reader baru dalam blog ni, nak tahu perkembangan blog dan entri ni~maka saya follow.. kalau ikhlas..ikuti ler perkembangan blog saya pula~ ;)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: