HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, October 9, 2010

aku da berubah??

tajuk ni memang pelik bg aku. aku da berubah?? maybe ya, maybe jgk tak.
ada laa beberapa org kwn aku ckp yg aku da berubah. skrg ni da kurang ckp.
byk diamkan diri. and ada lg laa. aku p0n perasan jgk perubahan aku.
aku sendiri p0n tak tahu npe. skrg aku lebih suka diamkan diri. mls nk ckp byk.

kpd kwn kwn aku yg sedar akan perubahan diri ni. s0ri sgt sgt.
aku tak nk jd cmni sbnrnye. aku sendiri p0n pelik. maybe da tiba msenye aku berubah k0t.

lg 1 perubahan yg aku sedar kt diri aku ni. aku mulai rse yg aku bencikan lelaki.
ntah laa. tiba tiba je rse mcm tuu. tp tak bermakna aku benci lelaki, aku suka perempuan taw.
mustahil je. haih.

dulu aku asyik sibuk je nk mcg ngn lelaki tuu laa. lelaki ni laa.
tp skrg aku rse mcm buang mse je. and kat fikiran aku skrg ni tak ada psl lelaki p0n.
ari tuu amirul mcg aku. then die nk call. aku rse mcm. eh, buat ape nk sibuk sibuk cari aku lg kn.
da 1bln lebih hilangkan diri. then nk muncul blek. tak payah laa k0t.
aku mls nk lyn spe spe. tp ble die call, aku ckp jgk. aku still h0rmat die sbgai kwn aku.

die p0n ada ckp yg aku ni da berubah. yes, i am.
aku berubah p0n sbb lelaki. yup, sbb lelaki. aku benci lelaki. lelaki smue sme.
aku da padamkan perasaan untuk mencintai sese0rang lelaki.
aku tak nk cintakan lelaki. biar laa die dtg dgn sendirinya. aku nk f0kus pd study.
i have my own resp0nsibility. i want t0 make my parents happy and i want t0 make myself pr0ud with what i achieve after this.

aku b0le hid0p tanpa lelaki. aku b0le berjaya tanpa lelaki.
yg paling penting, aku ada family aku, aku ada kwn kwn yg sygkn aku.
tuu lg penting. aku bahagia dgn mereka smue. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: