HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, October 21, 2010

part 3-julai-nov 2010..
part 2-dis-apr 2010..
part 1-julai-nov 2009

perubahan saya sebagai seorang perempuan.. :)

well, 3 gmbr ni sama je sbnrnye. sbb org yg sama iaitu aku. hehe.
nk tanye k0rang laa. ada nmpk ape ape perbezaan tak ??
selama aku berada di uitm hampir 1thn setengah ni.
aku dapati byk perubahan yg aku alami.

first, dari segi pakaian. yup, mse part 1 dulu mmg baik sgt.
g kelas pakai baju kurung f0r the wh0le semester. hee. wink wink. ^_^
ms0k je part 2. mencuba perkara baru iaitu g ke kelas memakai baju t-shirt & seluar jeans
haha. tp tak ape kn kl0 nk cuba perkara bru ?? well, kte perlukan perubahan.

sec0nd, dulu aku tgk budak budak p0mpuan ni. mcm mcm alat s0lek yg die0rg ada.
g kelas pakai makeup. aku ?? jgn hrp laa. tak minat k0t nk pakai makeup.
well, natural beauty laa katakan. haha.
lg 1 dulu aku tak pakai pencuci muka p0n. tak tahu laa npe.
aku tgk org lain tuu mcm mcm pencuci muka die0rg ada.

ms0k part 2, ada laa s0rg kwn aku ni bg ckit nasihat.
s0wh aku gunakan pencuci muka. at that time, muka aku p0n tak brape okay sgt laa.
and aku try pakai pencuci muka.
sampai skrg. pencuci ape tuu, biar laa rahsia. :)
and aku dpt resp0nd yg sgt baik.
die0rg ckp muka aku da tak merah mcm dulu.

jerawat aku da kurang and muka aku da okay sgt.
well, alhamdulillah. thanks, putri atas nasihat anda.

third, psl tudung. dulu g kelas pkai tudung biase je.
tp skrg, aku pakai shawl laa, tudung jenis ariani laa.
pelik bt0l laa aku ni. da berani mencuba perkara bru.
perubahan persekitaran k0t yg buat aku berubah cmni. :))

nti tggu laa mse aku part 4 till part 6. tak tahu laa perubahan ape lg. haih.
yg pasti, aku takkan pakai makeup. natural beauty, okay ??
tggu aku nk kahwin nti k0t bru nk makeup.
skrg ni kl0 makeup p0n kl0 ada event penting je.
kl0 tak, jgn harap laa ye.

well, thanks f0r reading. kl0 nk c0mment, silakan. :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: