HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, July 15, 2011

Aku Baru Tahu..

Assalamualaikum semua.. Korang nak tahu tak ?? Aku baru je tahu macam mana nak masukkan video dari Youtube kat blog aku ni.. Sebenarnya aku nak tanya kat blogger lain macam mana caranya.. Tapi macam malu pulak.. Nanti dieorang cakap, itu pun tak tahu ke ?? Hehe.. So, setelah aku godek punya godek, baru lah aku tahu macam mana caranya.. Congrats to myself! Lepas ni boleh lah aku upload video banyak banyak.. Hehe.. Tak adalah..

Jom layan lagu Akim yang bertajuk Janji ni.. Aku sengaja upload lagu ni sebab aku memang suka lagu ni.. Dalam 1 hari, mesti kena dengar.. Kalau tak, rindu kat Akim! HAHA.. Okay lah.. Jumpa lagi.. :)





p/s : Sesuai tak kalau aku dengan akim ?? Hehe.. ;p

3 comments:

  1. la ye ker??? takpe... biar lambat... janji dah tahu...

    ReplyDelete
  2. haha gelak sket..;D

    practise make perfect..;)

    ReplyDelete
  3. sedih gila :'(
    btw , suka sgt lagu ni <3

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: