HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Tuesday, July 12, 2011

Ke Mana Aku Menghilangkan Diri ??


Group 3 : Program Do You Think You Can Balance anjuran MUTAC UiTM Kelantan..

Assalamualaikum semua.. Huh! Agak lama jugak aku tak update blog kan ?? Rindu tak kat aku ?? Rindu ?? Hehe.. Aku pun rindu jugak kat korang semua.. First and foremost, nak mintak maaf sangat sebab tak dapat nak update blog dalam minggu ni.. Terlalu busy! Okay, let me explain one by one.. :)

Okay, kalau korang tengok gambar kat atas tu, tu gambar yang diambil selepas program Do You Think You Can Balance anjuran MUTAC UiTM Machang, Kelantan.. Kalau nak tahu, MUTAC tu adalah persatuan untuk student Diploma Perakaunan UiTM Machang, Kelantan.. Minggu lepas, 7-9 Julai 2011, aku telah pun menjadi fasilitator bagi program tersebut.. Program ni adalah program untuk student semester 1 dimana pihak MUTAC ingin memperkenalkan kepada student part 1 ni tentang apa yang mereka akan pelajari dalam bidang perakaunan ni..

Program ni tersangat lah best.. Dan aku tak rasa yang hujung minggu aku tak terbuang begitu sahaja.. Best sangat.. Okay okay.. Cerita pasal ni aku akan sambung nanti.. :)

Minggu ni aku busy dengan test dan quiz.. Ada quiz Taxation, esok, 13 Julai dan test Marketing, 14 Julai.. Semalam baru lepas quiz Costing dan siapkan assignment BEL.. Tension sangat minggu ni.. Da nak cuti mid sem ni lah banyak benda yang nak kena buat.. Tapi alhamdulillah, aku dapat manage masa dengan baik..

Aku akan update blog aku seperti biasa setelah aku selesai semua ni dan setelah aku sampai rumah.. Aku akan pulang ke rumah pada Khamis ni jam 3 petang.. Insyaallah sampai dalam pukul 11 malam kot.. Doakan aku selamat sampai ye kawan kawan..

Okay lah.. Sampai sini je dulu cerita aku.. Nanti aku sambung balik.. Aku nak pergi kemas barang dan malam ni nak study.. Aku nak score betul betul dalam test dan quiz semester ni.. Aku nak naikkan kembali pointer aku.. Doakan yang terbaik untuk aku ye kawan kawan.. Terima kasih :)

3 comments:

  1. mmg betol2 bz..
    xpe.. bz ngn bnde yg berfaedah..
    hee..
    =)

    ReplyDelete
  2. same2lah kite berusaha tok berjaya...
    doakan kejayaan kite semua..
    chaiyok2...

    ReplyDelete
  3. bizi betul...;)

    kalau dah student tu buat care student ye... lalalalala~

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: