HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, November 21, 2011

Happy Birthday, Abah! :)

Assalamualaikum semua. :)


Alhamdulillah, hari ni 21/11/2011 merupakan hari ulang tahun kelahiran abah atul, Encik Abd Rahim Bin Mohamed yang ke 53 tahun. Alhamdulillah, abah masih lagi diberi peluang untuk meneruskan kehidupannya dengan keadaan yang cukup sihat sekali. Syukur kepada Allah SWT atas nikmat itu. Syukur, alhamdulillah. :)

Di kesempatan ini, angah nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat abah tersayang. Semoga abah dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang sempurna olehNya dan bahagia bersama keluarga tercinta. Walaupun angah tak dapat celebrate birthday abah tahun ni, doa angah kat abah tak pernah putus. Semoga abah gembira di hari bahagia abah ni. :)

Angah nak mintak maaf sebab angah selalu buat abah susah hati. Tapi bukan niat angah nak buat macam tu. Abah pun tahu kan macam mana perangai anak abah ni. Angah mintak maaf ye abah. Angah pun nak ucapkan terima kasih banyak banyak kat abah sebab abah da banyak berkorban untuk angah. Apa yang angah nak, semua angah dapat. Angah tak pernah mintak yang mewah mewah, cukup lah dengan apa yang abah da bagi sekarang ni. Itu pun angah tak tahu angah mampu nak balas atau tak. Abah doakan lah angah kat sini baik baik ye. Doakan angah agar angah kuat.

Abah, angah sayang abah. Angah sayang abah sangat sangat. Angah mintak maaf andai kata selama ni angah bukan lah anak abah yang terbaik, angah ada terguris hati abah ke, angah mintak maaf banyak banyak. Angah akan cuba jadi anak yang terbaik untuk mama dan abah.

Abah, terima kasih untuk segala-galanya. Thank you so much. Angah sayang abah sangat sangat. :'(

3 comments:

  1. HB buat ayah atul...

    GA tutup 23hb ye atul

    ReplyDelete
  2. hepy besday buat ayah Atul. Semoga Allah s.w.t panjangkan umur pakcik dan sentiasa dilimpahi kasinh sayang anak2 yg tek pernah putus.

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: