HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Monday, July 4, 2011

31-7 Birthday Giveaway!


Assalamualaikum semua.. Pagi ni atul nak join GA.. Disebabkan kelas ditunda pada pukul 12, so apa lagi, atul pun ambil kesempatan ni untuk online.. Ternampak pulak GA di blog Kak My, so, atul pun nak join jugak lah.. Boleh kan Kak My?? Hee.. ^_^

Okay, Giveaway kali ni dianjurkan oleh 4 orang blogger di mana kesemua mereka lahir pada bulan Julai iaitu 31 Julai.. Yang membezakannya adalah tahun kelahiran mereka.. Wahh, mesti best dapat kenal dengan blogger yang mempunyai tarikh lahir yang sama kan ?? :)

Kepada blogger blogger :

Sunah Sakura - 31 Julai 1987
cikpulau - 31 Julai 1988
CiKali - 31 Julai 1989
gadis melayu - 31 Julai 1990

Atul ucapkan Selamat Hari Lahir kepada semuanya.. Semoga semuanya dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berjaya di dunia dan di akhirat dan diharapkan semuanya berada dalam keadaan yang sihat sihat hendaknya.. Amin.. :)

Untuk GA kali ni, hadiah 12 orang pemenang akan disumbangkan oleh keempat-empat blogger kat atas ni.. 2 orang pemenang lagi hadiahnya akan disumbangkan oleh Jalut Norfanil.com

So, 14 pemenang akan dipilih dan kalau ada yang sudi nak menyumbangkan hadiah lagi, amat dialu-alukan.. So, apa tunggu lagi.. Jom lah cepat join GA ni.. Rugi kalau tak join.. Kepada yang nak join, klik SINI.. Dah join, copy paste url entri anda di SINI.. Kalau copy paste url entri anda di tempat lain, tidak akan disenaraikan.. Jangan lupa check penyertaan anda di SINI..

Thank you and good luck! ^_^

5 comments:

  1. gudluck!

    hrp2 atul tak menang..;D

    ReplyDelete
  2. atul...
    meh join ni plak akk tag kamu..;D

    http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/07/saya-nak-ga-dari-korea-dan-bandung.html

    ReplyDelete
  3. terima kasih atul... ameen untuk doanya... :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: