HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, August 6, 2011

Menu Berbuka Hari Ini :)

Assalamualaikum semua. Alhamdulillah, hari ni hari ke 6 kita semua berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ini. Alhamdulillah, masih lagi diberi kekuatan untuk meneruskan puasa dengan sebaiknya.

Entri kali ni nak share dengan anda semua menu berbuka atul untuk hari ni. Rasa macam awal je lagi kan nak share ?? Tapi tak ape lah. Nak share jugak. :p

Semalam da cerita pasal menu lain, hari ni menu lain pulak. Menu kegemaran atul di bulan puasa iaitu bubur lambuk. Rasanya semua orang pun suka makan bubur lambuk ni kan ?? Bukan atul sorang je. Rasanya memang YUMMY! Sedap sangat. :)




Picture : Google.

Sepanjang puasa ni atul tak pergi lagi bazar di Machang. Malas nak pergi sebab jauh + duit tambang. Hehe. Bazar di Medan Ilmu, tak ada pulak yang jual bubur lambuk. Semalam kawan atul cakap, dekat kolej Tun Hussein Onn (THO) ada jual bubur lambuk. Yeay! Ada jugak peluang nak makan bubur lambuk. Alhamdulillah, kejap lagi atul akan pergi beli dekat kolej THO. Harap harap ada dan tak habis! :)

Kalau ada kat rumah sekarang ni, cakap je dengan abah nak makan bubur lambuk, abah mesti beli sebab dia tahu anak dia ni suka makan bubur lambuk. Kalau tak silap, abah akan beli bubur lambuk dekat Kampung Baru. Kalau tak silap lah. Tapi sayangnya, atul tak ada kat rumah. Terpaksa lah cari sendiri.

Okay lah. Selamat Berbuka semua! Jangan makan banyak sangat ye dan jangan lupa menunaikan solat Sunat Terawih. InsyaAllah.

Salam sayang dari atul. :)

3 comments:

  1. tak pernah makan bubur lambuk lagi..tak tau kenapa tak teringin...selamat berbuka

    ReplyDelete
  2. tpy ad perbezaan diantara bubur lambuk utara dgn seltan..hehe utara bnyk kcng and mcm kek sikit..huhh

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: