HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, November 4, 2011

Alhamdulillah, Terima Kasih Allah SWT :)

Assalamualaikum semua. :D

Apa khabar ?? Harap harap semuanya sihat sihat selalu ye. Atul alhamdulillah sihat. Cuma sekarang ni malas nak update blog. Hehe. Sebab laptop baru je sihat setelah diformat oleh kawan atul. Yang tu, atul cerita di lain entri ye. Tungguu. :)


Gambar : Google

Seperti yang semua tahu, hari ni merupakan keputusan final exam bagi semua student Diploma UiTM. Pukul 12 pagi tadi da boleh check result. Tapi atul tak terus check sebab tak ada keberanian lagi. So, tidur dulu. Tidur dengan nyenyak. Hehe. :)

So, tadi tepat pukul 12 tengahari, atul pun dengan beraninya check lah keputusan final exam atul. Alhamdulillah, keputusan untuk semester ni meningkat dari semester lepas. Syukur sangat sangat. Tak ada subjek yang kena repeat. Lulus dengan cemerlang. Terima kasih, Allah SWT. :)

Walaupun tak dapat Dekan, yang penting result maintain 3.0 dan ke atas. Yang paling atul tak percaya, result untuk subjek Costing atau MAF320. Result yang paling membanggakan. Tak percaya langsung. Syukur sangat sangat. Tak sia sia usaha atul selama ni. :)

Secara keseluruhannya, atul berpuas hati dengan keputusan atul semester ni. InsyaAllah, semester depan atul akan buat lebih baik dari semester ni. Walaupun sedih dengan keputusan permohonan kolej atul yang tak berjaya tu, tapi dengan adanya keputusan final exam ni, dapat lah mengubat sedikit kesedihan di hati.

Okay lah. Sampai sini je. Terima kasih semua. Terima kasih Allah SWT. :D

16 comments:

  1. same jugak kite, walaupun tak dekan, tapi 3 pointer ke atas, alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. @ezzah hamizah Alhamdulillah, usaha lg semester depan. :)

    ReplyDelete
  3. wah, tahniah2..kite bile la agaknye..hehe :D

    ReplyDelete
  4. tahniah akak!! semoga bahagia *tetiba.. hik3.. :)

    ReplyDelete
  5. tahniah atul!!! teruskan yg terbaik utk semester depan! :) tapi deno sedih la atul.... costing deno kena repeat... harap dapat buat terbaik sem dpn... atul doakan deno juga ya..

    ReplyDelete
  6. taniah syg..sama2 kita usha lagi sem akn dtg yar :D
    syukur kita lulus semua subjct :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: