HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, June 17, 2011

Happy Birthday Fifi! :)

Nur Ainin Shafiya Bt Mohd Fairuz.. :)

Boleh panggil saya, fifi.. ^_^

Ni gambar terbaru.. Suka sangat gambar ni.. :)

Alhamdulillah, hari ni genap umur fifi 4 tahun.. Rasa macam dia baru je lahir semalam.. Hehe.. Tengok tengok, da 4 tahun.. Syukur sangat sangat sebab dia membesar dengan sihatnya.. Dan dia semakin comel..

Fifi pun semakin petah berkata kata.. Dia jugak budak paling nakal.. Nakal nakal dia pun, aku sayang dia taw.. Biasa lah budak budak kecik kalau nakal.. Kalau dia tak datang rumah tu, rasa sunyi sangat.. Kira dia dengan haikal lah penyeri rumah aku.. :)

Kalau aku call mama, mesti aku akan cakap dengan dia.. Soalan pertama yang dia akan tanya, 'Mak ngah, mak ngah kat mana??'.. Then dia tanya, ' Bila mak ngah nak balik sini??'.. Rasa sedih je bila dia cakap macam tu.. Yelah, dia kan rapat dengan aku.. So, bila aku tak ada, mesti dia terasa kan..

Fifi, nanti mak ngah balik ye.. Mak ngah pun rindu sangat kat fifi.. Rindu dengan kenakalan fifi dan rindu sangat nak dengar fifi nangis.. Hehe.. Tunggu mak nagh balik taw..

Fifi, happy birthday ye.. Harap fifi akan menjadi anak yang solehah, budak yang pandai dan jangan nakal nakal ye.. Jangan selalu suruh atok dukung fifi.. Fifi da besar.. Ingat taw..

14 Julai ni mak ngah balik.. Fifi tunggu ye.. Mak ngah sayang fifi! :)


p/s : Terlalu merindui fifi dan haikal.. :'(

2 comments:

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: