HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, June 22, 2011

Tiga Bulan Menunggu Dan Akhirnya... :)


Alhamdulillah.. Akhirnya penantian aku berakhir.. Thanks lah kepada Nuffnang sebab masih lagi bagi BE untuk blog aku ni.. Walaupun tak banyak, tapi dapat jugak ye.. Thank you so much.. :)

Da tiga bulan aku menunggu BE ni dari Nuffnang.. Ingatkan da lupa kat aku.. Tapi ternyata, blog aku ni Nuffnang masih ingat lagi.. Thanks jugak kepada pengunjung blog yang tak seberapa ni.. Tanpa kalian, blog ini tidak kemana.. Hehe.. *selalu lah datang blog ni ye..up traffic blog ni..maceh! :)

Harap Nuffnang akan bagi banyak lagi BE kat blog aku ni.. Dan banyakkan lagi iklan kat blog aku ni.. :) Aku masih setia denganmu wahai Nuffnang! ^_^


p/s : Berkongsi kegembiraan.. :) Terima kasih sudi baca.. Datang lagi ye.. ^_^

6 comments:

  1. hehehe

    eka pun baru dapat gak...

    best kan..
    hasil hantar tiket kat nuff kot..ehek

    ReplyDelete
  2. as salam..
    teruskan usaha ;)

    nak masyuk, pasang google ads

    =)


    OK2. pakcik baru buat entri baru~
    cuma konpius je..apa kata rabiatul lagi sekali?? hehe~

    Buruk Baik Ada Misai Janggut Jambang

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: