HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, June 3, 2011

Maharaja Lawak Yang Tak Berapa Nak Lawak

Picture : Google

Baru lepas layan Maharaja Lawak minggu yang ke 10.. Malam ni kurang lah sikit lawaknya.. Aku excited nak tengok lawak semua peserta malam ni.. Tapi malangnya, kenapa aku tak gelak ?? Huhu..

Persembahan JOZAN, boleh tahan lah.. NABIL?? Tak lawak pun.. R2?? Lagi lah tak lawak.. JAMBU?? Layan jugak lah.. Ada lah jugak yang aku gelak.. Hehe.. SEPAH?? TERBAIK malam ni.. Hidup SEPAH!!!! Aku dengan mama, gelak bukan main lagi.. Tapi serius lah, aku terhibur dengan persembahan SEPAH malam ni.. Good job, SEPAH! ^_^

Ada blog yang aku baca pasal Maharaja Lawak malam ni, ada yang tak puas hati sebab cameraman banyak fokus kat penonton perempuan.. Tapi betul jugak.. Asyik asyik muka penonton perempuan je.. Boring jugak aku tengok.. Da lah aku ni perempuan, nak cuci mata pun tak boleh.. HAHA..

Seperti yang aku jangkakan, tiada penyingkiran.. Dari awal lagi da agak.. Biasa lah, ASTRO kan.. Tunggu je lah minggu depan..

Okay lah.. Selamat malam! :)

1 comment:

  1. jambu dan sepah terbaik! hehe. bilA la boleh download nie..

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: