HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Friday, June 10, 2011

“I like Nippon Paint because…”

Rumah saya da lama tak cat baru.. Eh, bukan rumah saya lah.. Rumah mama dan abah saya.. Teringin sangat nak tukar warna kat rumah tu.. Da boring da asyik warna yang sama je.. Hehe.. Tapi kan tak tahu nak guna cat yang mana 1.. Hurm.. Kawan kawan ramai yang bagi cadangan guna cat keluaran Nippon Paint.. Majoriti lah bagi cadangan tersebut.. Then survey punya survey, atul pun tahu lah sebabnya kenapa Nippon Paint yang menjadi pilihan orang ramai.. :) Kenapa Nippon Paint ?? ^_^

Ini lah antara sebab kenapa saya dan mereka memilih Nippon Paint.. Ini lah antara point yang saya buat dalam survey saya.. :)

Nippon Paint mempunyai banyak warna pilihan khusus untuk saya dan anda semua.. Pelbagai warna yang anda boleh pilih untuk menghiasi rumah dan bilik anda bagi menceriakan lagi hidup anda.. Nak tahu saya suka warna apa?? Tentulah warna purple menjadi pilihan seandainya rumah dan bilik saya terpilih untuk di makeover oleh pihak Nippon Paint.. So, anda pilih warna apa ?? :)



Nippon Paint juga mempunyai banyak produk yang dihasilkan oleh syarikat mereka.. Antara produk mereka adalah khas untuk Sealers and Primers, Interior Walls, Exterior Walls and Roof dan juga Wood and Metal.. Anda boleh memilih produk mereka mengikut kesesuaian rumah anda.. :)

Nippon Paint juga menawarkan Nippon Paint Green Choice Series di mana produk yang memberikan anda keberanian lebih baik dan hasil yang lebih berkesan.. :)

Selain itu juga, produk-produk Nippon Paint ini dijual dengan harga yang berpatutan.. :)


Ni gambar saya di dalam bilik saya.. Maaf lah, bilik agak bersepah.. Bilik kecil je.. Kalau terpilih, saya nak makeover bilik saya ni seperti gambar di bawah ini.. :)


Yeay! Alangkah gembiranya hati ini kalau dapat makeover bilik menjadi bilik di atas ni.. Seriously, takkan keluar bilik untuk beberapa hari.. Hehe.. Cantik tak ?? :)

Untuk maklumat lebih lanjut, sila ke Facebook Nippon Paint ..

"I like Nippon Paint because it gives me something different in my life with a variety of colour and also environmental wellness."

Thank you Nippon Paint for contest! :)


p/s : 1st time try contest macam ni.. Mencuba nasib.. Good Luck to me! :)



4 comments:

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: