HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Thursday, September 29, 2011

Jawapan Kepada Wordless Wednesday

Assalamualaikum semua! :D

Apa khabar ?? Harap semuanya sihat sihat lah ye. Atul alhamdulillah sihat. Cuma sekarang ni da tak ada mood nak update blog. Tak tahu lah kenapa. Nak kata tak idea, idea ada je. Tapi, entah lah. Maybe sebab mood exam tu tak habis lagi. Asyik fikir pasal exam je, sebab tu jadi malas nak update blog.

Okay, entri hari ni adalah sambungan dari entri Wordless Wednesday semalam. Alaa, yang tajuknya Memories With Them tu. Memories dengan siapa ?? Okay okay, jom atul cerita. :)


Ini gambar JPK Kolej Dato Onn sesi 2011/2012 semasa Final FA Kelantan v Terengganu

Okay, untuk pengetahuan korang semua, dalam entri INI atul ada ceritakan yang atul da terpilih menjadi JPK Kolej Dato Onn. Tapi atul telah meletakkan jawatan atul sebagai Setiausaha JPK kolej Dato Onn pada 20/6/2011 yang lalu. Ye, atul letak jawatan. Masih ramai lagi yang tak tahu dan diaorang tak percaya yang atul da pun letak jawatan.

Atul pun tak percaya yang atul boleh buat keputusan macam tu. Untuk pengetahuan semua, atul tak ada masalah dengan mana mana JPK yang lain. Semuanya okay je. Atul ada alasan atul tersendiri kenapa atul letak jawatan. Dan biar lah ianya hanya atul dan ALLAH SWT sahaja yang tahu.



Tinggal kenangan - Ana, Tiha, Yana, Syud, Ila dan Atul


Minggu Destini Siswa - Ila, Syud, Dayah, Amalina, Tiha dan Atul

Rindu sangat saat saat bersama diaorang. Diaorang baik sangat dan yang paling penting 1 kepala! Semuanya sama umur, sebab tu senang nak bekerjasama. Jawatan atul telah pun diambil oleh Yana. Atul nak minta maaf sebab atul lepaskan jawatan terpenting kat kolej DO. Atul minta maaf sangat sangat. Atul buat keputusan ni untuk kebaikan semua orang, dan kebaikan diri atul sendiri. Korang semua tak ada buat salah apa apa dengan atul. Atul enjoy masa MDS lepas, masa meeting sama sama, masa makan sama sama, masa kita jual waktu MDS. Seriously, atul rindu! Tapi itu semua hanya lah kenangan.

Atul harap Kolej Dato Onn akan terus maju tanpa atul. Kepada JPK JPK yang lain, teruskan usahan korang untuk memajukan Kolej Dato Onn. Atul akan sentiasa sokong korang. Kepada FIZAH, SARAH, YANA, DAYAH, TIHA, SYUD, ANA, AMALINA, LAILI, DAYAH GANU, BIE, ILA, ZILA, SUE dan AINAA, good luck ya ! I miss all the moment with all of you. :)

Kepada penghuni Kolej Dato Onn, atul minta maaf sangat sangat tak dapat teruskan tugas sebagai JPK. SORRY! Teruskan sokong JPK DO yang lain.. :)

2 comments:

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: