HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, September 4, 2011

Kad Raya Dari Blogger :D

Assalamualaikum semua. :)

Yeay! Dapat jugak kad raya. Da berapa lama tak dapat kad raya dari kawan kawan. Dulu masa kat sekolah, berlumba lumba hantar kad raya. Sekarang?? Kad raya semakin dilupakan. Yelah, zaman da moden. Kan senang hantar ucapan guna SMS je. Tak pun ucapan kat Facebook, Twitter dan macam macam lagi lah. Zaman da berubah.


Ini lah kad raya yang atul dapat dari seorang rakan blogger iaitu Amirnawawi. Thank you so much Amir. Ingatkan Amir main main je masa tulis status kat Facebook tu. Rupanya betul lah Amir hantar kad raya ni. Thank you so much Amir. Kalau nak tahu, ni lah kad raya pertama dan terakhir yang atul terima pada raya tahun ni. Dan buat pertama kalinya, kawan lelaki yang hantar kad kat atul. HAHA. Macam tak percaya je.

Sekali lagi, thanks Amir. Tahun depan hantar lah lagi ye. Sori lah tak dapat nak hantar kad raya kat Amir dan jugak kat kawan kawan lama. Kesibukan sebagai seorang pelajar Universiti membataskan aktiviti penghantaran kad raya ni. Kalau tahun depan, INSYAALLAH atul akan pos kad raya untuk kawan kawan sebab tahun depan cuti 4 bulan. So, bolah lah kot. Hehe. :D

Okay lah. Till then~


RAAR : Amir, TQ! :D

4 comments:

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: