HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, September 24, 2011

Thank You Nuffnang!

Assalamualaikum semua. :D

Yeay, dapat jugak update blog. Ini lah saat yang ku tunggu tunggu. Hehe. Tadi da selesai jawab paper LAW. Yang tu nanti atul cerita ye ?? Entri ni just nak cakap terima kasih banyak banyak kat pihak Nuffnang sebab bagi atul BE. Yeah, akhirnya BE datang jugak. Da lama okay tak dapat BE. Sejak bulan 7 hari tu lagi. Agak tension jugak sebab bukak account Nuffnang, tak ada BE baru. Lagi pun aku jarang update kan. Padan muka! HAHA.

Gambar kat bawah ni adalah 2 BE terbaru yang aku dapat. Alhamdulillah, walaupun tak banyak, tapi dapat jugak. Better than nothing, right ?? :)


Thank you, Nuffnang! Lain kali bagi BE banyak banyak taw! :D

Aku baru je hantar ticket kat pihak Nuffnang dengan bertanyakan kepada mereka kenapa aku da lama tak dapat BE. Dan di bawah ni lah jawapannya. Baca lah sendiri. Dalam bahasa omputih. Malas nak translate. HEHE. :p


Tak sia sia usaha aku hantar ticket kat Nuffnang, update blogger bio dan macam macam lagi lah. Lepas hantar je ticket kat Nuffnang, check kat account, dapat BE. Happy sangat. Bertambah lah income aku. Alhamdulillah. Korang korang semua, rajin rajin lah datang blog aku ni ye. Hehe. Thank you. Thank you, Nuffnang! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: