HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, October 16, 2011

Happy Birthday, My Sis! :D

Assalamualaikum semua. :D

Hari ni, 16 Oktober 2011, merupakan hari lahir kakak atul yang ke 29 tahun. So, entri kali ni adalah entri khas untuk kakak atul, Sharirawati Bt Abd Rahim. :)


Ayong, di kesempatan ini angah nak ucapkan Happy Birthday kat ayong yang ke 29 tahun. Semoga ayong dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berbahagia selalu bersama keluarga, suami, dan anak anak tersayang. Semoga ayong menjadi isteri yang solehah dan ibu yang baik pada anak anak. Semoga segala urusan ayong di dunia mahupun di akhirat, dipermudahkan olehNya. AMIN. :)

Sorry lah angah tak dapat nak bagi ayong apa apa hadiah. Maklum lah, angah tak kerja lagi. InsyaAllah, tahun depan boleh lah angah bagi hadiah kat ayong. Sekarang ni tak boleh lah lagi. Hanya doa angah dapat mengiringi ayong. InsyaAllah.. :)

HAPPY BIRTHDAY, AYONG! ANGAH SAYANG AYONG! :D

4 comments:

  1. weeee...selamat hari jadi kakak!!ehhh..tibe2..hahaha

    ReplyDelete
  2. salam, dear..

    berhubung dengan soalan tu dni ada nyatakan p/s: di bahagian bawah entry dni. dni nak jawab pun risau takut salah. info tu dni cuma berkongsi dengan pembaca. sebarang pertanyaan wajar ditanya kepada insan yang lebih arif :) supaya tidak timbul sebarang keraguan dan kekeliruan. tq ^__^

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: