HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, February 19, 2011

Blogger Yang Suka Kentut!


Gambar dicuri dari Ujang.

Korang kenal tak blogger kat atas ni ??
Siapa tak kenal, sila bunuh diri anda sendiri.
HAHA. gurau je.

Ini lah blogger yang suka sangat kentut bila datang blog atul.
Setiap kali datang, mesti kentut.
Kalau wangi, tak apa.
Ni bau macam dia tak mandi sebulan.

Blogger lain cakap dia ni nyah.
Tak tahu lah kan betul ke tak.
Nak kata nyah, kalau tak silap, dia da bertunang.
Maybe diaorang gurau je kot.

Blogger ni jugak suka sangat gaduh gaduh manja dengan blogger Nazirul Hazwan.
Gaduh sebab rebutkan Heliza Helmi.
Tak sedar diri. Pada hal, 2-2 da berpunya.
Sudah sudah lah berebutkan Heliza tuu ye.

Masa kat Gathering Sahabat Blogger, muka dia masam sangat.
Da lah muka memang muka orang sombong.
Buat pulak muka masam. Takut nak tegur dia!

Tapi rupa rupanya dia baik orangnya.
Maaf lah ye sebab bersangka buruk. :)

Kalau datang blog atul, jangan kentut da ye.
Berbau blog atul ni. HAHA.

Maaf lah ye kalau ada ayat yang agak menyakitkan hati.
Sekadar gurauan di tengah hari buta ni.
PEACE!

Sila lah ke blog blogger ni ye.
Klik SINI :)


6 comments:

  1. ujang kentut tu tandanya die sayang kat hangpa..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..., muka masam sebab datang bulan kot...=)

    eh ada ek kentut.., ala kentut wangi ma..=)

    pasal nyah tu nak buat pembetulan..

    nyah yang asli NAZ jer..gua lelaki sejati

    ReplyDelete
  3. @Ujang9897 Sah sah ujang ni nyah. Dtg bulan siap. Wangi lah sgt kn. HAHA. Ko ngn naz tuh sama je. Nyah!! :p

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: