HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, February 2, 2011

SSS- Jom bikin konsert oleh BEN ASHAARI

Assalamualaikum semua.
Jumpa lagi :)
Kali ni nak join segmen dari abg ben ashaari.
Kalau nak join, klik je gambar kat atas ni ye :)

Jom tengok soalan soalan berikut ;

  1. Berikan nama tempat yang ingin anda adakan persembahan konsert itu
~Istana Budaya (sesuai ke ??)

2. Harga tiket ?

~RM 30 @ RM 50 @ RM 100


3. Kata kata aluan untuk mereka yang datang menyaksikan konsert anda itu ..

~Selamat datang ke konsert Rabiatul Adawiyah buat julung kalinya. Harap anda semua terhibur dengan persembahan saya pada kali ini.


4. Sasaran kehadiran penonton ..

~Ibu ibu, bapak bapak, cewek cewek ganteng dan orang orang kehormat. :)


5. Gambar anda sedang beraksi... apa apa gambar pon boleh ..

~Bayangkan lah atul tengah beraksi macam Patrick kat bawah ni. HEHE.




6. Sediakan 10 buah lagu yang bakal anda dendangkan nanti.. Tajuk lagu dan penyanyi asal .. Kenapa pilih lagu tersebut ..

~Akim ; Inilah Cinta (Akim yang mintak supaya atul nyanyikan khas untuk dia)
~Aizat ; Susun Silangkata (Pilihan sendiri)
~Demi Lovato & Joe Jonas ; This Is Me (Pilihan sendiri juga)
~Ana Raffalli, Sohaimi Mior Hasan & Altimet ; Kalau Berpacaran (Nak bagi peringatan kat remaja zaman sekarang)
~Akim ; Janji (Permintaan peminat)
~Tomok ; Berlari (Permintaan Tomok)
~Love The Way You Lie ; Eminem feat Rihanna (Permintaan Rihanna)
~Selamat Malam ; Faizal Tahir (Permintaan peminat. Diaorang cakap suara atul macam Faizal Tahir :))
~Kebahagiaan Dalam Perpisahan ; Shahir AF (Permintaan Shahir)
~Kimia ; Melda Ahmad (Permintaan sendiri)


7. Penyanyi dalam negara yang ingin anda jemput .. Luar negara pon.. Seorang dalam negara ,seorang luar negara ..

~Dalam negara ; Akim
~Luar negara ; Demi Lovato


8. Lagu penutup ... Kenapa lagu itu menjadi pilihan anda ..

~Kenangan Terindah ; Samsons (Sebagai tanda konsert atul ni adalah kenangan terindah dalam hidup korang semua yang takkan dilupakan. :)


9. Kata kata penutup buat mereka ( penonton )

~Terima kasih kerana sudi datang ke konsert atul. Terima kasih kerana memberi sokongan kat atul. Jasa baik anda sangat atul hargai. Teruskan menyokong atul dalam industri muzik ni.


10. Apakah yang ingin anda lakukan dengan duit kutipan konsert itu ?

~Separuh akan disumbangkan ke badan badan kebajikan yang memerlukan. Separuh untuk simpanan sendiri. :)

Hanyalah rekaan semata mata.
Atul takkan pernah buat konsert sendiri.
Tak boleh nak bayangkan!!


p/s ; TQ :)

16 comments:

  1. suka lagu kimia melda ahmad... aima nak temoah tiket lah,, hehehe

    ReplyDelete
  2. mmg kengn terindh.. hehehe.. ila pown join segmen niyh gak.. jum tgk konsert ila nk x??? bleyh tmph tket juge.. hahaha..
    ila tgk kmo, kmo tgk konsert ila..

    http://vanillasynus.blogspot.com/2011/02/sss-jom-bikin-konsert-oleh-ben-ashaari.html

    ReplyDelete
  3. Salam new blogger

    nice blog...hehehe

    jom singgah blog saya

    http://zubir5588.blogspot.com
    \segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

    ReplyDelete
  4. atul, jangan beraksi macam patrick.seksi bangat sih.nanti x pasal2 atul jadi headline satu malaysia punye newspaper.haha =)

    ReplyDelete
  5. alala..baik jer konsertnya..
    konsert nad agak kejam...hik3

    ReplyDelete
  6. @mian Hehe. Takkan atul nak menari mcm tuu. Tak sanggup nyah. HAHA. :)

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: