HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Sunday, February 6, 2011

Sedih, Rindu Mereka~

Assalamualaikum semua.
Sihat tak ?? Atul alhamdulillah sihat.
Cuma pening kepala sikit.
Badan sakit sangat sangat.

Atul da selamat sampai UiTM pukul 5.15 petang semalam.
Penat sangat. Jalan jam teruk.
Macam biasa lah kan. Nak balik tuu, atul memang nangis lah.
Sedih sangat nak tinggalkan family.

Abah dengan mama je hantar sebab abang ipar atul kerja.
So, kakak atul tak dapat lah ikut hantar atul.
Adik atul pulak kerja.
Semalam agak teruk jugak lah menangis.

Sepanjang perjalanan dalam bas tuu pun atul menangis jugak.
Biar lah orang nak kata apa.
Diaorang tak faham perasaan atul.
Sedih sangat sangat!!

Bulan 5 baru boleh balik.
Lambatnya. Tak semangat nak study.
Boleh tak kalau atul nak tukar kampus dekat dengan rumah atul ??
Tak nak berjauhan dengan keluarga.
Lemah sangat sangat kali ni.

Tak tahu kenapa tapi lemah sangat.
Tolong lah. Nak balik rumah!! :'(


p/s ; Rindu mama, abah, ayong, ain, fifi, haikal :'(

6 comments:

  1. DON"T GIVE UP ATUL. Jangan arr sedih sedih. Ingat Allah selalu. Kena ada semangat untuk belajar dan memperoleh kejayaan. Keluarga akan lebih bangga dengan Atul.

    ReplyDelete
  2. kuatkan semangat...jangan sedih2...


    New entry: Hari pertama

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: