HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Wednesday, November 3, 2010

3 lagi paper. :)

alhamdulillah. td da slmt jwb s0alan FAR 200 iaitu acc0unt.
best memang best sbb s0alan yg aku target keluar, memang keluar.
tp yg tak bestnya, SUSAH !! rse nk nanges je.

3jam tuh, tak cukup, tahu tak ??
ada 4 s0alan and kena jwb semua. alhamdulillah, b0le jwb.
s0alan yg tak sure dpt full mark, s0alan manufacturing ngn club acc0unt.
susah weyh. pd hal, s0alan tuh laa aku target aku dpt jwb.

maj0riti aku dgar td, rmai jgk laa student tak b0le jwb.
aku ?? b0le tuh b0le, tp tak sure lah bt0l ke tak.
tp memang tak sempat 3jam tuh untuk jwb s0alan acc0unt.
td p0n kelam kabut aku buat.

ape ape p0n, alhamdulillah. lega sgt.
skrg ni kna f0kus untuk LAW 240 pulak.
paper ari sabtu ni. nk kna membaca mulai mlm ni.
slmt da c0ver sikit ari tuh.
mggu dpan smue ni akan berakhir. dan dpt blek umah.
tak sbar nk tggu saat tuh. :)

p/s ; jgn lpe, d0akan cik atul ye. :)
thanks..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: