HOME ABOUT ME EXCHANGE BANNER FACEBOOK TWITTER DASHBOARD

Saturday, November 20, 2010

'CERITA KREATIF : Aku nak bagi BEN ASHAARI hadiah..'


salam smue. bersua kembali. tgh arini ngn tajuk yg baru.
yeah, mcm biasa, aku akan sentisa lawat bl0g abg Ben Ashaari kl0 aku bkak bl0g aku ni.
da mcm 1 kewajipan pulak. :)

abg ben ashaari ada buat c0ntest yg terbaru.
s0, ape lg, j0in lah. haha.
c0ntest ni adalah untuk meraikan hari jadi abg ben ashaari pd 30/11/2010 ni.
s0, kl0 nk tahu, aku nk bg abg ben ashaari wallet.
ble baca je entri abg ben ashaari psl hadiah ni, terlintas kt fikiran aku, nk bg hadiah wallet.
tak tahu lah npe. tp aku rse sesuai sgt kl0 aku bg abg ben wallet.

tp wallet yg aku nk bg ni, tak adalah mahal sgt.
aku masih lg blaja. s0, kl0 nk beli p0n, guna duit simpanan aku, yg aku gunakan untuk pljrn tuh.
tp tak ape, demi abg ben ashaari, ape p0n b0le.
haha. tak b0dek taw. ikhlas ni. :)

s0, abg ben ashaari, wallet ni khas untuk abg ben.
w'p0n tak mahal, tp atul ikhlas bg abg ben.
harap abg ben sudi menerimanya.
enj0y, ya !! :))


p/s ; thanks, all. enj0y, ya :)
gmbr dari ; g0ogle search.

11 comments:

  1. salam rabiatul ..

    tqqqq.... hehe... i like ..hahaha..tqq sbb sudi join segmen ni..

    ReplyDelete
  2. abg ben ; wasalam. u r m0st welc0me. haha. smue c0ntest abg ben sy akan j0in.
    thanks jgk sbb sudi terima entri ni :)

    ReplyDelete
  3. wow,menarik. Sye cme mampu bg ben bunge kertas je.tu pun petik kat jalan.hehe.

    ReplyDelete
  4. nia dhani nasir ; hehe. kl0 beli p0n, yg murah je. tak mampu lg. blaja lg lah. :)

    ReplyDelete
  5. wallet.....hurm...nice...hehehe...

    ReplyDelete
  6. ladyzul ; thanks :)

    wannurfazrini ; hehe.^_^

    ReplyDelete

Terima kasih. :)

© Copyright 2013 Reserved to Atul Rahim l Designed by DayangDeno
Nota: